SON YORUMLAR: 0536 266 75 06 BEN BURCU YAŞ 27 ANK CİDDİ VE BAKIMLI BEYLER 0536 266 75 06 KADINA NASIL DAVRANILACAĞINI BİLEN BEYLER 0536 266 75 06 BURCU 27 ANK @@@ slm ben istanbuldan hakan 05364131029yaş32 atletik ve sportmen yapılı ... @@@ slm ben istanbuldan hakan 05364131029yaş32 atletik ve sportmen yapılı ... @@@ 05465418734 slm ben arda yaş 32 boy 1.76 beyaz tenli neşeli biriyim de... @@@ ankaralı olgun bayanlar,balık etli bayanlar ve 3. erkek isteyen çiftle... @@@ ankaralı olgun bayanlar,balık etli bayanlar ve 3. erkek isteyen çiftle... @@@

PATRONUM YAKLADI ONCE SIKTIK SONRA KOVDU BENI sikiş hikayesi oku

Bu hikayeyi çevir → Azerice İngilizce Almanca
telefonda

mrb öncelık gecen hikayem olan ilgiden ve son yaşadım bır olayı anlatyım size...

İŞTEN CIKMIŞ BOŞ BOŞ GEZIYORDUM GAZETE İLANIDA ŞÖFÖR ARNIYOR YAZIYORDU 26 YAŞINDAYIM BU ARDA AMA DA GENC GOSLERIM... HER NEYSE SONRA İLAN ICIN ARADIM VE KONUŞMAYA GITIK BUYK BIR FIRMADA ŞOFOR OLCAKTIM 1- 2 AY SONRA BENI HANIM ŞÖFOR CIKMIŞ ORAYA GECMEMI ISTEDI PATRON BENDE GORVDEDIM VE GECTIM ALTIM SON MODEL ARBA VAR ONU HEYCANI YETIYORDU BANA SEVIM HANIM 55 YAŞIN BAKIM COK SEX BIR HANIMDI BENI GORUNCE OO COK GENC DEDİ VE GULDUU SAKI O ZMANLARDAN BI SEY BELIYDII.. SONRA SEVIM HANIM SAG SOLA GETRIYORDUM BIR GUN BIR PARTIYE GETIRDI BANA SENDE YANIMDA ICERİ GEL ORDAKILER YENI SEVGLIM DIYE TANITCAM SENİ ISKANSINLAR DIYE VE GITIMM MECBUR EKMEK PARASII
SONRA ORDA BIRAZ ICIMİŞTIK HERKEZ OO SEVIM YINE CIITIR BULUŞMUSUN DIYORDUU. SONRA CIKIŞTA BAN TŞK EDEREK PARA VERDİ BENDE ONEMLI DEGIL GOREV DIYEREK ALMADIM İLK DEFA OBUR SOFORLERIM HEMEN KAPARDI DEDİİ OZAMAN EVE CIK DEDI VE BEKLIYORDUM SOYUNMUS SEKILDE KARIŞMA CIKTI BEN BORCLU KIMSEYE KALMA DIYEE BEN NE YAPCAM ŞAŞIRMIŞTIM BUDA GGOREV DEDI BANA BENDE SOYLEMESI YAPI VARDIR 2 YILLIK ABAAZA SONRA BAŞLADIK SEVIŞMEYE AMA BILEREK SOKMUYORUM CIULDIRSIN DIYEE 30 DK YALADIM CILDIRYOR KOCASI AHMET SIKMESEN OYLE BOLE SIKERLER İŞTEE OGRETMSEN ARABA KULLANMAYA DAGITLAR BENI ISTE DIYE SOYLENIYORDU SONRA SOKMAYA BAŞLADII EVTTTTTTTTTT OOOOOOO ERKEGIM BENIMM IKICIM BENIM DIYORDU BEN GOTUN YOKLAMYA BAŞLADIM BENIM BILIRSIN KESIN GOTEN SIKERIMM :d SONRA ORASI OLMAZ DIYORDU SU LAN KALTAKK KONUSMA FAHIŞEMM BENIMM DIYORDUM KICIN TOKATLIYORDUM KADIN BU SZOLER COK HOŞUNA GIITII VE EVT ARGOM BENIM SIKICIMM DIYORDUU AMA BIR ANDA AHMET BEY ICERI GIRDI BEN OLECE DONA KALMIŞTIM LAN IBNE 2 AY OLDU İŞE ALDIM KARMI SIKIYRDUN DIYORDU SEVIMSE GEL KOCACIM SONRA KIZ BENI ISTEDIM SEY YAP TOST ET BENI HADI LAN SIKMIYORSUN BIRDE LAF EDIYORSUN DIYORDU SONNRA AHMET BEY SOYUNDU AMIN YERLESTIRDI BEN CEKINEREK SIKMEYE CALIŞYORUM NE LAN DEDI AZ ONCE MAKINE GIBIYDI DEDI BAYITTAN KADAR BU KARI SIKCAZ DEDI VE OYLE BIR SIKİŞTIK SORMAYINN SONRA BENDE BITTIM SONRA AHMET BEY SIKTIR GIT BIRDA GELME BURALAR DEDİ BIR YUMURUK ATTI BANA UCMDEN BERBER SIKERKEN BIR SEY YOKTU SIMDI YUMRUKTA YEDIK DEDIMM OLSUN DEYERI SEVIME BAYANLAR DULLAR EVLIER SEVIŞMEK TADIN CIKARMA SIYORSANIZ EKLEYIN BEINI beklıyorum sız bayanlar olgunlarr

Bu sex hikayesinin kategorisi: Evli Çift

Okunma Sayısı: 3106

Yorumlar

  • BURCU 0536 266 75 06 - 18 Mart 2014, Salı - 13:36

    0536 266 75 06 BEN BURCU YAŞ 27 ANK CİDDİ VE BAKIMLI BEYLER 0536 266 75 06 KADINA NASIL DAVRANILACAĞINI BİLEN BEYLER 0536 266 75 06 BURCU 27 ANK

Yorum yap

İsim
Mail
Yorum: (max 300 karakter)
Kalan karakter:
Güvenlik Kodu: Security OCR

Benzer Sex Hikayeleri

İzmirli Kız Kro

Merhaba ben Alara 21 yasında sarısın yeşil gözlü 172 boyunda 50 kilo saçları beline kadar uzanan biriyim İzmirliyim..Bunu itiraf edip etmemek için çok düşündüm ve paylaşıyorum gerçekleri.. Yazları Bodrumdaki yazlığımıza gideriz a...

aylin ve kocası

selam sevgili hikayem.us okuyucuları öncelikle kullandıgım isimler tamamen gerçek degildir 1 senedir bu siteyi sürekli takip ediyorum ve evli çift veya grup hikayeleri çok hoşuma gidiyordu sürekli hikayelere yorum yazardım öncelikle ismim levent diy...

ÇILDIRTAN MASAJ

ÇILDIRTAN MASAJ Eşimle Akdeniz?de bir otele gittik. Otel beş yıldızlı çok lüks bir oteldi. Çok yoğun aktivitesi olan bir oteldi. Bir gün otelin plajına gitmiştik benim üzerimde çok seksi büzgülü, kalçalarımın yarısını açıkta bırakan bir bikini...

alt komşunun cı

Merhabalar ben ist Erol 25 yaşında yalnız yaşarım bir gün intete gay filmi izliyordum kapı zili çaldı. Açtım bizim alt komşunun oğlu Emre, abi benim bilgisayar bozuldu seninkinde çalışabilir miyim dedi. Tabi Emre?ciğim geç dedim. Emre 18 yaşında 175 ...